Mloda Mamma

Mloda Mamma

poniedziałek, 22 września 2014

pytanie, foto oraz ... kolejne USG czyli coraz większy skarb w brzuszku

Tego dnia nie mogłam się doczekać :)
 kolejne USG czyli zobaczenie jak Lenka się miewa no i przede wszystkim ile waży :) a waży już więcej bo 2214g :) takze urosła 800g w ciągu 27 dni. Nie wiem czy to dużo czy nie ale lekarka powiedziała, że wszystko w porządku. Co mnie bardzo ucieszyło :) miałam też KTG, które udało się zrobić cudem bo pani położna czy kimkolwiek była ta pani na recepcji nie chciała mi go zrobić mimo skierowania od pani doktor. Ogólnie powiedziała że miala 23 pacjentki od rana ( a była godz 15:00 ) a wtedy nikogo nie było i był tam spokój. A podlączenie pod KTG i odłączenie trwa może ze 2 minuty także nie wiem dlaczego miała opory :). Domyślam się, że zimna kawa nie smakuje dobrze :D? Bo może to było tego przyczyną :D przerwanie kawy i może jakiegoś serialu :D ? W każdym bądź razie KTG zrobione i nie ma skurczów także to mnie cieszy:) USG też w porządku więc tym bardziej mamusia się cieszy :)

Po drodze podjechaliśmy po matę edukacyjną z OLX. Może i to za wcześnie ale bardzo mi się spodobała a stan jej idealny jak nowy więc tym bardziej się opłacało :) ogólnie jest to 3 rzecz, którą mój J się zachwycił :D < brawa dla niego >


Jest późno i nie powinnam nic jesć ale ostatnio odkryłam coś wspaniałego .... a mianowicie lody KIT KAT.... smakują jak lody, które tata robił mi kiedy byłam mała :) coś rewelacyjnego i rzekła bym, że to taki orgazm dla podniebienia :) każdy kęs jest czekoladowy a nie jak Algida gdzie po 3-4 łyżkach nie czuję już smaku a tylko coś zimnego .. Polecam jak najbardziej :) Nie wiem ile kosztuje w sklepach ale w żabce jest za 6,99zł . Mmmmmmmm ...... aż chce mi się jeszcze  :D a zjeść potrafię bo nie raz oglądając seriale zajadałam całe opakowanie lodów Grycan 1100ml :)

Znalazłam na Grouponie kupon na sesje fotograficzną dla ciężarnych.... 169 zł .... bardzo bym chciała mieć taką bo to wspaniała pamiątka i idealnie zdjęcia by się wpasowały w antyramy, które już wiszą w pokoju malutkiej :) uwielbiam zdjęcia robić no ale sama sobie nie dam rady :) myślę, że cena jest atrakcyjna a oferta obejmuje 169,99 zł za maks. 1-godzinną sesję dla noworodka lub dziecka, rodzinną lub ciążową + 10 zdjęć obrobionych graficznie. 
Może któraś mama miała i może się wypowiedzieć na ten temat :)?

Jeszcze pochwalę się z kolejnego zakupu tym razem pościel malutkiej :) wybranie wzoru nie było łatwą rzeczą i spędziłam nad tym parenaście dobrych minut :D



A tą ostatnią zamówiła moja koleżanka dla synka :)
 


A tak w skrócie podsumowując moją ciążę wg asystenta ciążowego w moim telefonie dziś jest :
34 tydzień a dokładniej 33 tygodnie i 3 dni 
ok. 47,5cm
waga 2130-2260g - czyli niunia mieści się w górnej granicy :D
dni do porodu 46

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. to są dwa wzory z 10 które mi się podobały :D także łatwo nie było :D

      Usuń
  2. Ja do tej pory mam dylematy, gdy muszę kupić coś Młodemu :P A sesja ciążowa to super pamiątka, ja bardzo żałuję, że nie miałam. W ogóle mam mało zdjęć z czasu ciąży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no gdyby nie to że sama sobie zrobiłam raz zdjęcie to też bym nie miała wcale .... z moim to już w ogóle bo on zdjęć nie lubi ... no ale jak kupie sesje o ile dostanę jakieś pieniążki to nie będzie miał wyjścia :)

      Usuń
  3. Ja mam ta pierwszą tylko na niebieskim tle, jednak nie lubię jej, bo jest dość sztywna ;( Ale może na taki model trafiłam akurat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je muszę uprać najpierw :) więc zobaczę po praniu jaka będzie. i miałam kupić tą na niebieskim tle ale wygrał róż:D

      Usuń