Mloda Mamma

Mloda Mamma

niedziela, 7 września 2014

nowy nabytek - łóżeczko :D

Jestem szczęśliwa bo zaczynamy kupować poważniejsze rzeczy dla niuni :)
dziś kupiliśmy łóżeczko :) co prawda używane z OLX ... ale bardzo mi się spodobało a myślę że nie ma sensu kupowania nowego .. co innego materacyk bo wiadomo, że dziecko na nim leży i się zniekształca :) także materacyk zamówię razem z komplecikami pościeli itd :) co też będzie nie lada wyzwaniem bo jak widziałam wzory to musiała bym kupić je wszystkie ... bo ciężko mi zdecydować który komplecik jest najładniejszy :D




 Cieszę się bo do łóżeczka pani dorzuciła mi ochraniacz na łóżeczko taki porządniejszy i jest słodki <3 tylko na zdjęciach sam materiał bo do niego mam gąbeczki :)





Także dzień zaliczam do udanych :)
pozdrawiam i zapraszam do innych wpisów :)

15 komentarzy:

  1. O to jednak łóżeczko zakupione! :) Ochraniacz jest czaderski! Własnie brakuje mi takiego do łóżeczka! :D I chyba z biedy kupię taki prosty biały w ikei. Bo są zazwyczaj w kompletach z pościelą a ja kupiłam w ikei i tam niestety nie było zestawu ;/
    Bardzo fajny zakup! :) Ja jutro własnie mam zamiar dodac post o wyprawce- w sensie o części wyposażenia do pokoiku dla dziecka- tych podstawowych rzeczach jak łóżeczko czy przewijak czy pościel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kupiliśmy :) w sumie nie było na co czekać bo ten rodzaj rozchodzi się jak ciepłe bułeczki :) za tą cenę myślę że było warto mimo że ma odbitych parę ząbków :D powiem ci że na allegro jest mnóstwo ochraniaczy droższych i tańszych :) no taki z kubusiem http://allegro.pl/ochraniacz-do-lozeczka-disney-180-x-30-cm-i4556662576.html albo takie tańsze http://allegro.pl/ochraniacz-do-lozeczka-180x30-na-szczebelki-super-i4514769047.html oczyiwscie nie wiedziala bym ktory wzor wybrac :D to czekam na nowy wpis :) uwielbiam takie czytac :D

      Usuń
    2. Dobra jesteś! :D Wszystko znajdziesz! :D Dlaczego ja Cię nie mam we Wrocławiu? :D
      Jak ja szukałam to oczywiście same komplety mi wyskakiwały to się zniechęciłam i przestałam ;p A tu proszę! są! :D A w ikei to chyba za 40 albo nawet za 50 zł ten ochraniacz a powiem Ci że "dupy nie urywa" :D

      Usuń
    3. no ja na pewno kupie jakis z tego linku co ci pokazalam :) tylko ciezko bedzie znalesc jeden wzor ... bo jest tego za duzo :) tym bardziej ze bede kupowac dwa kompleciki poscieli takze bedzie ciezko :) masz tez na olx np taki http://olx.pl/oferta/ochraniacz-do-lozeczka-drewex-duck-jak-nowy-CID88-ID4GNY3.html#2e5fde8ecd czy taki http://olx.pl/oferta/ochraniacz-do-lozeczka-CID88-ID6wI1R.html#2e5fde8ecd i to z Wrocławia :D ale myślę że te nowe nie są drogie a naprawdę cudowne :D
      no tak jest że jak coś chcemy to mamy to za daleko :) tak to byśmy chodziły razem na spacery a tu jednak trochę daleko :(

      Usuń
    4. ale polecam się na przyszłość hehe :D

      Usuń
  2. Świetne łóżeczko i ja tez jestem za tym, by kupować co się da na olx czy allegro ;) rzeczy są praktycznie nowe a można sporo zaoszczędzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zaoszczedzic mozna :) ale tez po co kupowac nowe jak z niego i tak wyrosnie :) a innej mamie pieniazki zawsze sie troszke zwrócą i będzie miała na pampersy czy coś :) bo wiadomo dzieciątko kosztuje :)

      Usuń
  3. Ja miałam trzy ochraniacze, jak prałam to miałam na zmianę. ;) Do tej pory mi zostało, że jak coś kupuję dla syna to przynajmniej 2-3 dni muszę myśleć nad wzorem :P A kurtki dla niego to już tydzień szukam i nie mogę się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja planuje kupic jeszcze jeden i bede miala w sumie dwa :) chociaz fajnie jak sa kompleciki posciel + ochraniacz :) ładnie to wtedy wygląda .. ale ten co mam jest jasny i delikatny więc nie powinno być problemu co innego jakby był kolorowy i fikuśny :) to nie do wszystkiego pasuje :)
      co do kurteczki to może pokaż i doradzimy coś :D mówią, że co dwie głowy to nie jedna :D

      Usuń
  4. Śliczne łóżeczko :) Ja miałam "przyjemność" w ciąży leżeć chwilę w szpitalu w DG. Nigdy więcej tam na ten oddział nie wróciłam, w Sosnowcu o niebo lepiej. Z czystym sumieniem mogę polecić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękujemy :) no to cieszę się, że kolejna osoba chwali sobie Sosnowiec :) wczoraj jak kupowałam łóżeczko pani tez rodziła tam na oddziale i również chwaliła tak samo jak moją lekarkę bo była akurat przy porodzie :) kurcze jeszcze nie całę 2 miesiące... mogło by to szybciej zlecieć :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne łóżeczko :) My wybraliśmy całe białe.
    Zastanawiam się na początku nad tym ochraniaczem... bo dziecko tak nie wędruje po łóżeczku... pomyślę o nim chyba w 3 miesiącu :)
    Życzę kolejnych, udanych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nam akurat pasowało ciemne a ta żyrafka podbiła moje serce <3 bo były np na allegro jasne i w podobnych cenach ale jasne nam nie pasuje do niczego :D i nie podoba się aż tak jak to <3
      co do ochraniacza.. niby nie wędruje ale taki ochraniacz chroni też przed przeciągiem czy światłem i dziecka też nie rozkojarza co jest za szczebelkami bo tego nie widzi :) no i jakby już podnosiło główkę czy się przekręcało nie uderzy głową o szczebelki :) ja od razu kupuje do kompletu ochraniacz ale tylko jeden bo jeden mam to po co mi trzy :D

      Usuń
  6. Zazdroszczę tych wszystkich przygotowań, bardzo milo to sama wspominam... :-)
    A ochraniacze BARDZO przydatne, ja uzywam odkad moja dzidzia się urodziła i nadal są w codziennym użytku :-) Pomagają też stworzyć przytulny kont dla malucha co ułatwia zasypianie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo miło tak wybierać gorzej jak się pieniążki wydaje :D ale mimo wszystko cudowne uczucie :)
      Dlatego ochraniacze od razu kupię wraz z komplecikiem pościeli :) tylko cały czas zastanawiam się do którego pokoju dać łóżeczko ...ale o tym w innym poście może nawet zaraz do założę :)

      Usuń