Mloda Mamma

Mloda Mamma

piątek, 12 września 2014

foto czyli kolejne zakupy w SH i nie tylko :)

No więc tydzień ten minął dość sympatycznie jeżeli chodzi o zakupy :) niestety to że nie można wyjść z domu wcale nie oznacza, że nie można nic kupować :D bo ostatnio zaczęłam przeglądać OLX i tam wyszperałam parę ładnych rzeczy. Z tym że nie kupiłam jeszcze wszystkiego ale jestem poumawiana także się doczekać nie mogę :).
Oto zdobycze z tego tygodnia :

1. stojak pod wanienkę - 15zł 


Dla jednych nie potrzebny gadżet dla drugich bardzo przydatna rzecz. Ja nie mam na czym położyć wanienki więc akurat będzie idealnie pasować. Cieszę się bo średnia cena stojaków to 30-40zł i to większość jest na duże wanienki a ja mam mniejszą :) 

2. moja mama kupiła podejrzewam, że gdzieś w SH za grosze ...




3. Zakupy w PEPCO :) - 13,97zł
-2x pieluszki tetrowe z nadrukiem
-różowy kaftanik


4. zakupy na OLX - 20zł
- body z Minnie - Disney
-body z napisem PANNA DO WZIĘCIA NA RĘCE- Bobas
-3x skarpetki cieplutkie NOWE- Disney
-kombinezon z rękawiczkami- Nursery Time ( którym to zachwycił się dzisiaj mój J :D )




5. ......Lumpeks <3 - 13zł
- czapka NOWA
- buciki - Marks&Spencer
- rampers ? - Disney at George


Oczywiście mamusia też kupiła sobie coś dla siebie :)  mnie też coś się należy :) :

- figi- 7,99zl


- kosz na pranie Curver Rattan Style 44zł


-pojemnik na proszek- 4,99zl


Bardzo się cieszę z kosza na pranie bo mój stary nie dość że był różowy to rysował mi z jednej strony pralkę a z drugiej kabinę ;/ a ten jest wąski i pojemny, wręcz idealny :)

Jeszcze pochwalę się .... łóżeczko stoi już złożone na swoim miejscu :) brakuje tylko materacyku i pościeli :) ale na to mam jeszcze czas... tak myślę :)

Mam w planach kupić leżaczek bujaczek firmy Bright Starts i troszkę się waham chociaż mam okazję kupić je za 90zł


1. Czy jest to przydatne urządzenie?
2.Czy lepsze nowe a może używane?

Czekam na jakieś rady :)





10 komentarzy:

  1. Swietne te wszystkie rzeczy :-)
    Ja tez planuje kupoc stojak na wanienke... chce kapac w lazience, ale nie chce sobie marnowac kregoslupa, wiec stojak to dobre rozwiazanie... zastanawiam sie tylko czy sa takie, ktore beda pasowac do wanienki IKEA?
    Ja spróbuje upolowac lezaczek-bujaczek-lozeczko z Tiny Love, bardzo mi sie ono podob i mam nadzieje ze sie przyda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w katalogu IKEA widziałam wanienkę dla dzieci ale to była taka mała bo chyba miała 74cm więc nie wiem czy taki stojak będzie pasować.. chyba że coś takiego http://allegro.pl/stojak-pod-wanienke-duzy-i-stabilny-i4605605156.html albo to http://allegro.pl/stojak-cavaletto-okbaby-pod-wanienke-onda-laguna-i4520477091.html ale cena wysoka :) zaraz zerkne na ten bujaczek :)

      Usuń
  2. Super ciuszki :) My nie planowaliśmy zakupu bujaczka/leżaczka, ale dostaliśmy w prezencie od wujka mojego męża taki: http://mattel.strefamarek.allegro.pl/fisher-price-lezaczek-cudowna-planeta-t4145.html
    Używane takie są za grosze, za 50 zł nawet widziałam kiedyś. Tylko sprawdź czy wszystko działa, bo można włączyć wibracje. Fajny jest, syn ma już prawie 3 lata i nadal z niego korzysta, siedzi w nim albo się już sam buja ;) Ma regulowane oparcie, leżące lub takie półsiedzące dla starszego niemowlaka. Można rozłożyć nóżki wtedy fotelik stoi. Nie buja się automatycznie tylko pod wpływem ruchów malucha, jak kopie nóżkami itp. albo samemu można rozbujać. Na początku nie widziałam potrzeby na leżaczek, ale uważam, że to fajna sprawa. Przecież nie trzeba włączać ciągle tych wibracji czy bujania, a masz gdzie położyć dziecko jak musisz np. iść robić obiad, albo pranie, i możesz je wziąć ze sobą. Łóżeczka przecież nie wstawisz do kuchni :D Ja np. stawiałam leżaczek w łazience na podłodze i się kąpałam. Młody mnie widział, więc nie było płaczu i mogłam na spokojnie nogi ogolić i makijaż zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tez mi się podoba ten z Fisher Price :) czytałam trochę o tych bujaczkach to są jak zawsze ZA i PRZECIW ale wg mnie to chyba jest dobry pomysł chociażby z tego względu że tak jak pisałaś można wziąść do kuchni czy łazienki :) z kuchnią może nie było by problemu bo widać z kuchni łóżeczko ale gorzej z łazienką :D a te wibracje to jakieś delikatne chyba są nie ? Bo nie chce żeby dziecko mi wytrzepało :D

      Usuń
  3. Bujaczka używaliśmy jakiś czas, Antek jako maluszek usypiał w nim czasem, czasem też bawił się pałąkiem z zabawkami, który był u góry.
    Jednak szczerze mówiąc, jest to rzecz, która nie jest niezbędna.. Równie dobrze, możesz używać fotelika samochodowego ( jeśli masz taki na noworodków tylko (0-9 kg). On też się buja, do raczki możesz przymocować zabawki i dziecko ma radochę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest niezbędna ale przydatna z tego co piszą mamusie :) szkoda że jest tak duży wybór bo nie wiadomo jaki wybrać,, gdyby byly dwie firmy dobra-droga i tańsza-gorsza wtedy człowiek by się tyle nie zastanawiał :D

      Usuń
  4. Jak za 90 zł możecie mieć ten bujak to się bardzo opłaca! Bo ja kupiłam ten bujaczek - w sumie to bardziej taki leżaczek i on ma opcje wibracji ale nie huśtawki ;) A jednak taka opcja huśtania też jest super. Chociaż moja przyjaciółka która opiekowała się maluszkami to mi mówiła że na początek lepszy ten leżaczek z wibracjami i po jakimś czasie taka huśtawka. Ale ogólnie to słyszałam same plusy na temat tego typu zabawek - u mnie sprawdzi się przede wszystkim to, że jest leciutki i mogę go zawsze postawić w pomieszczeniu w którym jestem- podobno niesamowcie uspokoja dziecka ;) Nie testowałam jeszcze- ale dużo osób tak mówi. Moja mama sama mnie namawiała na taki bo mówiła że był zbawienny przy moim bracie.
    A te łupy są świetne! :D Z resztą o tym Ci już pisałam! Dorwałaś perełki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ale jest taki z Fisher Prica http://www.smyk.com/fisher-price-fotelik-bujaczek-ze-zwierzatkami-cudowna-planeta,p1044877548,swiat-niemowlaka-p?gclid=CjwKEAjwnNqgBRDdgOitrZPj6yYSJACM86tDjU9RmHndsLfoBrCcZcKEvJlc187bvaUmpG1u7I7wuhoC27Hw_wcB bo z niego mozna zrobic krzeselko bujane pozniej :) takze to bylo by bardziej praktyczne a tez ma wibracje :) wiec sie zastanawiam :) no albo 3w1 takie cos http://www.tinylove.com.pl/index.php?p2359,wielofunkcyjny-lezaczek-bujaczek-lozeczko-3w1-tiny-love-18kg :)

      Usuń
  5. niby to nie jest niezbędne, ale ja słyszałam dookoła same pozytywne opinie. dzieci podobno uwielbiają się w tym bujać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiec wlasnie dlatego mamusia czyli ja ma wielki dylemat jaki kupic :D ach to macierzynstwo.. same dylematy dookola :)

      Usuń