Mloda Mamma

Mloda Mamma

środa, 17 września 2014

kolejne zakupy w SH czyli coś co lubię najbardziej :) FOTO

No więc dzisiaj korzystając z ładnej pogody wybrałam się na zakupy do lumpeksu z koleżanką :)
Oto moje łupy  :

 Tiny Ted 6/9 mc

 Hema 62/68

 H&M 6/9 m

 Hema 68

 Bluezoo 3-6 mc

 Bluezoo baby  3-6 mc

 Okay 62



 LeBe (0-3)

 Coolclub 68

 Baby essentials 6M ( to dla koleżanki )

 Crane Sports - to dla mojego J :D mam nadzieję że będą dobre bo są fajne ocieplane :D

A teraz zdobycz z OLX :)

Pod tymi pomarańczowymi jest napis " MAMA i na drugiej TATA"

No i nakrętka z Tymbarka :D jak zawsze opis idealny do sytuacji :)


Także ja z dzisiejszych zakupów jestem zadowolona i mam nadzieję, że już mnie nic nie ruszy i w końcu przestanę kupować :D

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję :D i naprawde ciesze sie ze jeden lumpeks byl tylko do 17 :D bo bym grzebala i grzebala :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. mówiąc nieskromnie ... jak zawsze wyszłam zadowolona i biedniejsza o parę groszy :D

      Usuń
  3. Udane zakupy.
    W ciuchu zawsze można znaleść coś orginalnego. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oryginalnego pieknego czasami nawet nowego .... i taniego :)

      Usuń