Mloda Mamma

Mloda Mamma

środa, 3 września 2014

FOTO SH czyli wypad do lumpeksu ... + kopniaczki zaczynają boleć ....

Wstając rano zastanawiałam się czy czasem nie wybrać się do lumpeksu :) rano była położna, później pozałatwiałam parę spraw i wcale nie zapowiadało się, że wyląduje w SH.... oczywiście musiałam poczekać aż mój mężczyzna pójdzie do pracy bo on nie pozwala mi kupować wiadomo dlaczego :)
Dziś szału nie było ale jak zawsze znalazłam coś dla niuni i nie tylko :) Zresztą same zobaczcie ..



 H&M
 H&M
 H&M

 Disney at George
 Nawet pasują do siebie :D

 Klucze Ewa

A to dla moich siostrzenic :)
 ...sama bym taką chciała...
 WEFASHION

No i coś dla mamy :D a co... też mi się należy :D
 bolerko
Bonprix Collection

A teraz druga część tematu ...
Nie wiem czy to jest normalne ale moja mysia się rozciąga i już nie kopie jak wcześniej.... Teraz jak zaczyna się ruszać i wystawiać a to głowę a to coś innego czuję ból.. już nie jest takie przyjemne jak było jeszcze tak niedawno :(  kiedy zaczyna swój "spacer" po brzuchu muszę go przyciskać bo wtedy mniej boli... Zastanawiam się czy wy też tak miałyście ? Nie zmienia to faktu, że już bym chciała mieć niunie przy sobie a tu jeszcze 2 miesiące ... :(

10 komentarzy:

  1. Może Mała ma już coraz mniej miejsca w brzuszku? Niestety nie pomoge? Ruszy Malucha dopiero przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno :) dzisiaj idę do lekarza i pewnie da mi skierowanie na USG to zobaczę ile moja kruszynka przybrała na wadze :) a ruchy malucha to coś pięknego ..ale do pewnego momentu :P

      Usuń
  2. Swietne łupy! Ja ostatnio też byłam w sh i za 12 zł kupiłam same piękności. chyba też zrobię z tego posta na blogu, bo to aż chce się chwalić jak za takie grosze kupi się perełki ;)
    A propos ruchów- to u mnie też coraz mocniejsze ale nie odczuwam bólu. Czasami mnie aż 'zagnie' w sensie że tak zaskoczy jakiś kopniak, ale nie boli mnie to. Napisz mi koniecznie ile waży Twoja Kruszynka! :) Ja usg mam dopiero 16 wrzesnia i jestem tak strasznie ciekawa! bo wcześniejsze miałam aż 2 lipca! Tyle czasu temu! Wtedy to Młody ważył pół kg ! :D 16 może koło 2 już być! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to rób i chwal się :) bo jest tak jak mówisz.... za grosze i takie cuda ! I ta satysfakcja .... :) ostatnio znalazlam identyczna bluzeczke za która dałam 2zł na allegro za 29 zł tylko że nowa to była chyba ... i te buciki białe za ok 8zl plus wysyłka a ja dałam aż 1,50 zł :)
      co do wagi to USG mam w sobotę więc wtedy pewnie zrobię wpis żeby się pochwalić ile już kruszyna waży :) bo ostatnio 29/30 tydz ważyła 1400 a dwa tyg wcześniej 997g więc pół kilo prawie w 2 tyg :) jestem ciekawa ile już przybyło jej tu i ówdzie bo mamusi waga wzrosła o 1.5 kg ...

      Usuń
    2. Mi od tamtego usg sporo przybyło więc też jestem ciekawa :D Najchętniej to bym dzisiaj poszła na usg a nie muszę czekać aż do 16 ;x
      Może uda mi się przełożyć na przyszły tydzień jak się coś zwolni. Ale to takie może ;(
      A jak idzie kompletowanie wyprawki? Dużo Ci zostało do kupienia? :)

      Usuń
  3. no dzis wyczytałam że od 32 tygodnia dzidzi bardzo przybiera na wadze :) ja to po swojej niuni czuję :) do 16go zostało 11 dni może wytrzymasz jakos ... w sumie to nie masz wyjścia :) chyba że iść prywatnie to wtedy możesz mieć od ręki praktycznie ..
    co do wyprawki to zostało mi dużo... dla niuni mam pieluszki, ciuszki i rożek :D a kosmetyki, pampersy i dla siebie rzeczy muszę pokupować.. cały czas czekam na pieniążki i mam nadzieję że w tym miesiącu przyjdą bo i wózek trzeba kupić i łóżeczko i inne pierdoły do szpitala też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :) Widzę, że Asia nie tylko Ciebie namówiła na blogowanie hihi :) Chyba nawet chodziłyśmy do liceum :) Gratuluję brzuszka, też mam córeczkę :) Czytając Twoje posty, podzielam zdanie kupowania w SH. Sama to robię często. Ubranka praktycznie nowe i za półdarmo ;) Na buciki z futerkiem z HM sama polowałam! hihi, ale nie udało mi się "wstrzelić" w rozmiar... :( Zapraszam do siebie i życzę powodzenia! Pozdrawiam, Kamila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak widać nie tylko mnie :) a czy chodziłyśmy do liceum ? Możliwe bo widzialam twoje profilowe zdjęcie to z niego nie bardzo Cię kojarzę :) chciałam skomentować post u Ciebie ale się nie udało nie wiem czemu ... no ja zauważyłam że to stało się obsesją już chodzenie po lumpeksach :D i zawsze szukam rzeczy dla całej rodziny :D no ja na te buciki też polowałam na allegro to ceny były dużo wyższe :) a tu ... 1,50zł :D

      Usuń
  5. Chodziłyśmy chodziłyśmy na pewno :) Byłam z Asią w klasie :) Nie wiem, dziwne że nie da się komentować.. Może jakiś błąd czy coś.. Super jest w Będzinie ten duży, ale trzeba mieć CZASU DUŻO :D I polecam na redenie pod przejściem.. jak jest środa wyprzedażowa -75% to całkiem fajne perełki ;) Kurde, ale miałaś szczęście z tymi bucikami! Zazdroszczę.. hihi do kompletu była jeszcze czapeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Biga jest rewelacyjnym lumpkiem ale jak pisałaś trzeba mieć dużo czasu - wydaje mi się że dwa dni starczą żeby obejść dwie strony :) w Katowicach jest też zarąbisty koło wojewódzkiego sztabu wojskowego ( czy jakoś tak ) ale tam jakoś tak mi nie po drodze :) no buciki mi się udały to fakt a Twoja ile ma :)? W sumie w lumpku to patrzę teraz na dziecięce bo szafa moja mi się nie domyka więc staram się ograniczać chyba że coś trafi się wyjątkowego :)

      Usuń