Mloda Mamma

Mloda Mamma

wtorek, 26 sierpnia 2014

moje tysiac czterysta gram szczescia :)

Witajcie :)
Dzisiaj byłam na USG i moja malutka była dość ruchliwa aż pani doktor była zaskoczona :)
Waga: 1400 gram czyli prawie przytyła pół kilo w ciągu 2 tygodni :) także serduszko ładnie bije, wszystko jest dobrze jak narazie i oby tak do końca . Wg USG mam 29/30 tydzien :)  także już coraz bliżej do ujrzenia mojego największego skarba <3
Poniżej zdjęcia, które próbowałam sobie zrobić wczoraj sama ale mam trochę krótko rękę :D


W niedzielę mamy jechać na KTG w sumie wydaje mi się troszkę wcześnie ale skoro pani doktor tak zaleciła to trzeba :)

17 komentarzy:

  1. Jeju, jak ja sobie przypomnę siebie w ciąży mmmm marzycielka :)!
    Pięknie wyglądasz dziewczyno, na prawdę ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no z tego co widzialam to nie było tak dawno :) ale ja też wiele marzyłam o ciąży i jakoś inaczej sobie to wyobrażałam :) ale to jest piękny okres kiedy wszystko jest dobrze z maleństwem :) i dziękuję za komplement :) ale już usłyszałam że malutka odebrała mi urodę:D

      Usuń
  2. Taaa, bo to niby córka zabiera urodę matce, a ja miałam syna i na początku miałam taki trądzik jakbym znowu wchodziła w okres dojrzewania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja po sobie zmian raczej nie widzę ale może dlatego że w lustrze widzę się codziennie :) no z trądzikiem nie miałam nigdy problemu ale co mi sie podobało to że na początku nie przetłuszczały mi się włosy :D

      Usuń
  3. Teraz już z górki :) Szybko zleci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały czas leci tak szybko, że ani nie wiem kiedy :) dopiero dzieciaki zaczynały wakacje a tu znowu do szkoły :) no i coś czuje że będzie chciała wyjść przed terminem ale mam nadzieję, żę się mylę :)

      Usuń
  4. To widzę że jesteśmy na podobnym etapie ciąży ;)
    Ja aktualnie 31 tydzień a w środę zaczynam 32. Na kiedy masz termin? :)
    Zazdroszczę usg! Ja ostatnie miałam 2 lipca, a następne w połowie września. I nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wg mojego asystenta ciążowego mam 31 tydzien :) a dokładniej 30 tyg i 2 dni :) Termin mam na 6-10 listopada a Ty ?? Usg mialam ale juz nie miałam zdjęcia tylko widziałam na monitorze naszą księżniczkę <3 oczywiście co USG to mała tak kopie że nie da się sprawdzić np przepływu przez pępowinę czy bicia serduszka ale w końcu po ciężkich próbach się udaje :) najbardziej mnie ciekawi ile malutkiej przybywa na wadze bo fizycznie czuć różnicę tak sie rozpycha :)

      Usuń
    2. Ja mam na 5 listopada termin :) to podobnie! Szkoda,że nie jesteś z Wrocławia bo bardzo chętnie na kawę bym się z Tobą wybrała! :)
      Ja właściwie to nie mam gg- a masz może facebooka? :)

      Usuń
    3. no to widzę, że jednakowo będziemy szczęśliwymi mamami o ile nasze maluszki przyjdą na świat w odpowiednim terminie :) no do Wrocławia mam kawałek i to dość spory niestety :( no mam facebooka :) może podaj emaila to ci podam moje dane :)

      Usuń
    4. Mój mail to ensentivelore@gmail.com
      :)

      Usuń
  5. Super, że z Maleństwem wszystko jest w porządku! :)
    Jeśli KTG zostało zlecone, to warto iść... dowiesz się, czy nie masz jakiś niepokojących skurczy, posłuchasz tętna Maluszka... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no moja lekarka zauważyłam że dmucha na zimne bo koleżance co 2 tyg zleca KTG i USG :) teraz podejrzewam że w czwartek - bo wtedy mam wizytę- zleci mi USG i KTG za jednym zamachem :)
      moja niunia tak się rozpycha i maltretuje mamy brzuch że czasami mam ochotę ją wyciągnąć stamtąd :) i widać że chce już wyjść ale musi tam siedzieć jeszcze 2 miesiące :( a u Was wszystko w porządku ?

      Usuń
  6. Ale ładna jesteś... będę podczytywać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Później, w ostatnim miesiącu, będziesz jeździła co tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany ,,, ale jak to sie wiaze z zobaczeniem malutkiej za każdym razem to warto <3

      Usuń