Mloda Mamma

Mloda Mamma

niedziela, 10 sierpnia 2014

antykoncepcja u dzieci .... szok !

Nie często włączam Fakty na TVN ale dziś był ten dzień i żałuję. Potem mówią, że społeczeństwo nie wie co się dzieje na świecie ale jak tu oglądać takie rzeczy gdzie człowiek nic tylko się denerwuje a szkoda nerwów... Nie chodzi mi tu o sprawy na Ukrainie bo tego to nigdy nie zrozumiem ale o ... antykoncepcje wśród dzieci. Podobno ma wejść w życie ustawa że jeżeli dziecku do 15 roku życia się da prezerwatywę to karą będą dwa lata więzienia :O to ja się pytam - lepiej żeby dziecko 15 letnie chodziło z brzuchem bo nie daj boże zajdzie w ciąże ??? Jeszcze dodali, że nie będzie wychowania seksualnego w szkołach bo ... nauczyciele mogą być pedofilami !! Ręce mi opadły .. a jakoś wielu księży okazuje się pedofilami i co ? Mamy zabronić chodzić dzieciom do kościoła ? Na dobrą sprawę między nami na pewno wielu jest pedofilów czyli defacto trzeba dzieci trzymać na smyczy w domu ... To co się wyprawia w Polsce to aż wstyd !

5 komentarzy:

  1. Prawda niestety jest bolesna, wiek inicjacji seksualnej stale się obniża. Otoczenie emanuje seksem, teledyski, reklamy. I później chodzą coraz młodsze dziewczyny z brzuchami, bo nikt ich nie wyedukował, a nasłuchały się, że jak pierwszy raz to nie zajdą w ciążę albo że wystarczy się umyć po seksie. Myślę, że edukacja seksualna dzieci w dzisiejszym świecie to niestety podstawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem tego samego zdania ... i mimo, że są to trudne tematy bo do łatwych nie należą tak chyba dobrze jak się jest otwartym w tych sprawach. Chociaż wiele zależy od samego dziecka bo mnie edukować nikt nie musiał a zostałam świadomie mamą w wieku 26 lat i dziewictwo też straciłam będąc pełnoletnią :) a z pierwszym razem czekałam długo :) ale kiedyś nie było takiej pogoni za tym wszystkim, żeby tylko się pochwalić itd. U mojej mamy pod blokiem codziennie przez 2 godziny siedzi para na oko 14-15 lat i tak się całują, że czasami to im zazdroszczę :D odessać się od siebie nie mogą :D ale to przecież bardzo nakręca i wiadomo co później się dzieje ....

      Usuń
  2. Faktycznie jakies dziwne ustawy wprowadzaja. W UK wyglada to calkiem inaczej. Antykoncepcja jest dostepna za darmo dla kazdego kto zglosi sie po nia do lekarza. Dziewczyny po wizycie u lekarza wychodza z darmowymi tabletkami antykoncepcyjnymi, a chlopaki z prezerwatywami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak widać Polska to zacofany kraj a tym posłom się bardzo w sejmie nudzi i już nie mają nad czym debatować .... co tam że wojna nam grozi ze strony Rosji .. po co zajmować sie pierdołami ... nie dość że 6 latkom kazali iść do szkoły to wymyślają coraz to gorsze rzeczy....

      Usuń
  3. Hej hej jestem..troszke mi zajelo nim dotarlam,dzisiaj na blogu bedzie piekne ubranko dla dziewczynki za 50zl z podkolanowkami!Warto bo bedzie kolorowo i milo,zapraszam wieczorem ;)

    OdpowiedzUsuń