Mloda Mamma

Mloda Mamma

piątek, 22 sierpnia 2014

FOTO post... i jak tu przejść obojętnie ??????

Dziś będzie więcej fotek niż pisania :D ostatnie zakupy plus to co dostałam :D a właściwie moja niunia :) sklepowo - lumpeksowo :) oczywiście argumenty typu :
- masz już tego tyle
- przecież to włoży tylko raz

ZDECYDOWANIE NIE DZIAŁAJĄ !! Nie da się przejść obok takich rzeczy obojętnie ....Też tak miałyście ??

Disney Baby by George
George
Baby Blue
George

George
George
Pepco - nowe

Lollipop Lane
 Pepco- nowe



Jeszcze kapcioszki i szlafrok do szpitala bo w czymś przecież trzeba dreptać:D

Pepco- nowe


4 komentarze:

  1. Slodkie sa te malutkie ubranka :) tez mialam duzo, ale okazaly sie przydatne, bo synek duzo ulewal i czesto go przebieralam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż za słodkie :D a w portfelu pieniążków ubywa i to już takie słodkie nie jest :D no to mnie pocieszyło i kolejny argument że należy miec zawsze więcej niż mniej ciuszków :D

      Usuń
  2. Ochhh cudowności! Ja póki co powstrzymuję się jeszcze... może dlatego, że to dopiero 16 tydzień... Póki co na razie skusiłam się tylko na 5-cio pak z H&M :) A potem... zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w 16 tygodniu tez się powstrzymywałam :) ale im bliżej tym bardziej chciała bym chodzić na zakupy :) dobrze że wypłata jest raz w miesiącu ... no i też sensu nie ma żeby kupować tyle ciuszków jak malutka szybko z nich wyrośnie a zdarzają się przypadki że ani razu czegoś nie założy :) a u Ciebie wiadomo jaka płeć ?

      Usuń