Mloda Mamma

Mloda Mamma

sobota, 6 września 2014

pierwsze KTG i lekko zawiedziona :( .. a poszukiwań ciąg dalszy :)

Dzisiaj miałam pobudkę z samego rana co nie podobało się mojemu J bo zawsze jak ma wolne to musi rano wstawać i nie może się wyspać :D
Poranna pobudka spowodowana była wizytą na KTG i USG w szpitalu.Obsługa niezbyt miła i zdziwiona że tak wcześnie mam zlecone KTG. Ale miło było słuchać jak bije równo jej serduszko.
Oczywiście doczekać się nie mogłam USG aby dowiedzieć się ile niunia waży bo mamusia przytyła 1,5kg. Co się okazało to lekarka stwierdziła, że nie ma sensu i tylko sprawdzi przepływy i serduszko.
Na szczęście wszystko było w porządku no ale smutek został. Może to i dobrze bo na pewno za 2 tyg kiedy to będzie kolejne USG na pewno większa zmiana w jej wadze się pojawi :)



Druga zmiana, która nie do końca mnie przekonuje to ... imię ... Miało być ostatecznie Julia ale mojemu J się odmieniło i woli zostać przy Lence ... Jeszcze wymyślił Nina albo Natalia .. co to to nie .. na te się nie zgodzę ale jako że wcześniej wybieraliśmy między Julia a Lena niech pozostanie Lena ... najwyżej drugie jak się urodzi i będzie dziewczynka to dam Julia i wtedy nie będzie zmiłuj :D


Ostatnio też ogarnęło mnie szaleństwo zakupowe ale tym razem nie w SH tylko na OLX :) wypatrzyłam ładne łóżeczko z materacem chociaż z tym się waham , i taki śliczny różowy kombinezonik za 10zł :) niektóre rzeczy można naprawdę bardzo tanio dorwać :). Sama też zrobiłam mała wyprzedaż swojej szafy ale póki co cisza chociaż 3 rzeczy już sprzedałam ale na allego :D

6 komentarzy:

  1. Lenka.. ślicznie :) Moja Zuza w styczniu już 4 latka będzie mieć :) OLX też lubię.. sama często sprzedaję i kupuję tam wiele rzeczy. Za drobne można uzyskać wiele stylizowanych mebelków lub do przerobienia,a że to uwielbiam to też poszukuję ciągle... ;) Super, że malutka dobrze się rozwija :) " Wypakowanie" kiedy? Szpital już wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ślicznie ale to też jedno z popularniejszych imion :) e to Zuzia już duża pannica :) zresztą wiele znajomych ma już dzieciaczki w takim wieku tylko ja tyle czekałam :D
      co do OLX to też sprzedaje ostatnio zawartość mojej szafy bo że tak powiem skurczyły się coś ciuszki hehe a ogólnie to mi się szafa nie domyka więc znowu będę musiała zrobić przetrzepke :D tylko oczywiście jak coś trzeba włożyć to " nie ma sie w co ubrać" :D kupiłam łóżeczko na OLX ale o tym w nowym poście :) widzialam na profilu u Ciebie że lubisz takie domowej roboty rzeczy :D termin mam na 7.11 ale cos czuje że wcześniej wyjdzie na świat :) a jeżeli chodzi o szpital to w Sosnowcu :)

      Usuń
  2. W takim razie czekam na nowy post :) Też rodziłam w Sosnowcu, bardzo miło wspominam.. położne super ( ich pomoc nieoceniona, bo miałam cesarkę), sale czyściutkie i nowiutkie, akurat wtedy otworzony został ten Oddział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy post już jest :) czyli polecasz Sosnowiec ? w sumie więcej słyszałam złego niż dobrego o szpitalu w DG dlatego też zdecydowałam się na Sosnowiec tym bardziej że oddział jest odświeżony tak jak pisałaś :) chociaż bardziej liczą się położne niż kolor ścian :) bo to one tak naprawdę pełnią największą rolę podczas pobytu w szpitalu :)

      Usuń
  3. Lena jest bardzo ładnie! :) No Julia też. Oba imiona są piękne! :) Dla dziewczynek taki wybór imion! :D Tyle mi się podoba że chyba bym losowała hahaha :D
    Znam to uczucie jak nie ma usg, a by się chciało! Ja już ponad dwa miesiące nie miałam i strasznie mi tego brakuje! Raz nawet zastanawiałam się ile może kosztować taki sprzęt do usg hahahahahaha i tak by mnie stać nie było ale marzenia mieć warto :D
    Szalejemy Kochana! :D Będę szykować kawalerowi dobre ciuchy aby spodobał się Twojej córce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi bardziej się podoba Julia ale Lena też nie jest złe więc jakoś to przeżyję :) dla dziewczynek mam wybór - niezbyt duży ale mam .... dlatego bałam się że będzie chłopiec bo tu nie mam ulubionego imienia :( no ale gdyby była taka potrzeba musiała bym w końcu coś wybrać... jeszcze gdyby to miała być decyzja tylko mamy to było by łatwiej a tak.. tatuś też musi wyrazić zgodę :D najbardziej ucieszona to chyba z tego imienia jest teściowa bo ostatnio mi powiedziała " no ale to musi być Lenka bo już wszyscy wiedzą, że tak będzie miała na imię wnusia " :D no ja mojej córuni już kompletuje także tylko czekać aż będą się za nią oglądać :)

      Usuń