Mloda Mamma

Mloda Mamma

środa, 22 października 2014

FOTO - uwielbiam takie dni ... mimo nieprzespanej nocy i wczesnej pobudki

Każdy mógłby się zdziwić patrząc za okno i czytając tytuł posta. Pogoda nie dopisuje .... deszcz, zimno, ciemno i ponuro .. Idealna pora na leżakowanie w łóżku i bronienie się przed wyjściem na dwór. Ale jako, że dzisiaj w lumpeksie była przecena 75% tak o godzinie 8:55 czekałam na otwarcie :) Ale było bardzo dużo ludzi i o mało mi brzucha nie zgnietli.
Oczywiście nie była bym sobą gdybym wyszła bez niczego :D reklamówka duża wypełniona prawie po brzegi :) cudowny widok :)  Dla siebie oczywiście też kupiłam dwie bluzeczki i dla Kacperka malutkiego jedną bluzeczkę z Simbą <3

1.Denim Co
 2.Esprit
 3. Baby Club - C&A
 4. Steinbeck
 5. Baby Club- C&A
 6.  Baby Club- C&A
 7. My little bear ( często ją w to będę ubierać :D )
 8. Baby Club- C&A
 9. My little bear
 10. Prześcieradełko do łóżeczka
 11.  Jasper Cohran
 12.  Topomini
 13.  Jasper Cohran
 14. Zip Zap
 15. Disney - dla Kacperka <3
 16.Cutey Couture
 17.
 18. Hello Kitty
19. Topomini
 20. Cool Club
 21. Next - 9-12 mc ale nie mogłam się oprzeć :D
 22. C&A Baby Club  - dla koleżanki :)
 23. Disney - również nie mogłam się oprzeć ale zanim to włoży i to kolejne to trochę minie :)
 24. <3 <3 H&M
 25. Hello Kitty - Sanrio
 26. Baby Grand
 27. TU


Tak więc dzisiejszy dzień zaczął się milutko i mam nadzieję, że nie będzie mi tęskno do takich wypadów kiedy malutka pojawi się na świecie i nie będzie czasu na szperanie między wieszaczkami :(
Ogólnie to już nie mogę się doczekać porodu ... nie mogę w nocy spać bo budzę się co chwila i miejsca znaleźć nie mogę.. Mała tak mi napina brzuch że czasami ciężko mi sie oddycha. W sobotę mam mieć USG i KTG także się doczekać nie mogę  :) Ciekawi mnie ile już waży moje słoneczko :)

Podsumowanie :
- 38 tydzien - 37 tyg 5 dzien
- dni do porodu - 16

3 komentarze:

  1. coraz blizej :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj koniecznie znać jak po usg i ktg :) !!!
    Ja dalej nie wierze ze to moze byc juz ze to zaraz za chwile ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa która z nas pierwsza urodzi hehe no po usg dobrze - zaraz zrobię nowy wpis więc zapraszam :)

      Usuń