Mloda Mamma

Mloda Mamma

niedziela, 29 czerwca 2014

przedstawiam Wam Lenkę :)

Postanowiłam osobny post poświęcić mojej upartej ( chyba po mamusi ) fasolce :)
Byłam na USG prenatalnym 26.06.2014 z wielką nadzieją, że zobaczę co moja kruszynka skrywa między nóżkami . Oczywiście jak przy każdym USG czego nie lubi walczyła z lekarzem i wymachiwała rączkami żeby jej nie podglądać. Cały czas trzymała na główce rączkę jakby miała tysiące problemów już od małego :D miło patrzeć jak fasolka rośnie bo ostatnie USG miałam miesiąc temu nawet troszkę dalej. Mieliśmy również okazję podejrzeć nasze maleństwo w 4d :) i przyłapaliśmy ją na ziewaniu. Wszystko mamy nagrane na płytke i na pewno jest to świetna pamiątka :) osobiście chciała bym taką :) . Niestety przez całe 20 minut USG nie chciała nic pokazać i lekarz kazał mi chwilę poleżeć i poczekać aż uśnie to wtedy może się uda i faktycznie :) okazało się , że będzie to dziewczynka :D mamusia oczywiście zadowolona i jak wykonane były telefony do babć to była wielka radość szczególnie od strony mojego J bo to pierwsza wnuczka gdyż moja mama ma juz 3 wnucząt :) ale też była zadowolona że dziewczynka. Mama mojego J tym bardziej bo sama miała dwóch synów i jak powiedziała że nie będzie kupować ciuszków póki co, tak ma już pare bodziaków :D ale wybaczam bo to w końcu pierwsza wnusia także szał już ją ogarnął jak i mamusie :) chociaż ja się chce jeszcze wstrzymać z zakupami i zapraszam w związku z tym tematem do poprzednego FOTO posta gdzie jest właśnie pytanko do Was mamusiek :) a teraz poniżej przedstawiam mój słodki 369 gramowy skarb :D na który czekam z utęsknieniem i który daje o sobie coraz częściej znać szczególnie na moim pęcherzu ....



4 komentarze:

  1. Prawdziwy cud :), nam nasza córeczka też nie chciała za nic pokazać się na usg 4d tylko żebra i kręgosłup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście to pokazała bardzo wyraźnie :) a to co powinna chowała do samego końca a może wstydziła się tatusia i pana doktora :D ?

      Usuń
  2. Ja nie miałam 4d w ciąży, teraz żałuję. Bardzo fajna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby fajna pamiątka ale jaka droga :) koleżanka chciała zrobić i jest to koszt 250zł... Podczas drugiego badania prenatalnego widać maleństwo ale jeszcze ma wystające oczka i nie jest wykształcone w 100% - takie też ja miałam . Koleżanka mi powiedziała, że juz pod koniec nie ma sensu robic 3d :) także spojkojnie będę czekać aż ujrzę malutką na swoich rękach :)

      Usuń