Mloda Mamma

Mloda Mamma

niedziela, 29 czerwca 2014

FOTO - tatuażowo, ubrankowo i pytankowo :D

Jako że uwielbiam jak ktoś pisze po mnie bądź cokolwiek robi na mojej skórze - miłego, nie odmawiam. Z siostrzenicą robiłyśmy sobie tatuaże i oto wynik mojej pracy :

 Oczywiście już szukam inspiracji żeby namalować w pokoju mojej kruszynce coś na ścianie :) waham się miedzy Myszką Minnie a Kucykami Pony :)

Druga część tematu UBRANKA . Jako że dowiedziałam się w końcu co skrywa moja fasolka między nóżkami tak mogłam zakupić coś dla Niej. TAK !! Dla Niej bo będzie to dziewczynka :) póki co mamy z moim J wybrane imię LENKA ale to może ulec zmianie w końcu kobieta zmienną jest :) i oto efekt wypadu do Smyka z moją psiapsiółą :D






 Podobno nie kupuje się wcześniej ale nie mogłam się oprzeć :) to wszystko jest takie małe i słodkie ... no jak tu przejść obok takich rzeczy obojętnie tym bardziej, że są wyprzedaże :D
A jak wy miałyście ? Wcześniej coś dostawałyście bądź kupowałyście ?? W sklepach czy sklepach z używaną odzieżą ??  Bo różne są przesądy ??





7 komentarzy:

  1. Kupowałam tony rzeczy. Miałam w 5 miesiącu, wszystko co niezbędne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha tylko pomysl o rozmiarze, jaki będzie miało dziecko mniej więcej kiedy. Żeby się nie okazało że na zła porę roku kupiłas mase rzeczy...

      Usuń
  2. no poki co nie kupilam nic w rozmiarze 56 :) bo moj jak sie urodzil mial 58cm ja mialam troszke mniej ale podejrzewam ze po tacie bedzie duza dlatego jak juz to 62 badz 68 :) niby jeszcze jest duzo czasu ale jak sie widzi takie slodkie rzeczy to chce sie kupic je wszystkie :D tym bardziej ze to pierwsze dziecko takze szal jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi mi o kupowanie na noworodka.. Tylko np. jak kupujesz coś lekko na wyrost, to pomyśl ile wtedy będzie miała Mała, jaka będzie pora roku itp.. ;)

      Usuń
    2. tak wiem :) bedzie to zimowa dziewczynka wiec poki co krotkie rekawki i sukienusie odpadaja :)

      Usuń
  3. Ja w połowie ciąży zaczęłam już kupować, stwierdziłam, że przesądy to przesądy, a ja też chcę się nacieszyć zakupami, a nie pod koniec ciąży z wielkim brzuchem ledwie chodząc po sklepach latać i wszystko kompletować. Część rzeczy kupiłam przez internet, a ubranka w większości miałam kupowane używane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja ciuszki już mam oczywiście w większości od kogoś bo sama kupiłam może z 4 ciuszki . Teraz muszę się rozejrzeć za wózkami łózeczkem i innymi akcesoriami na kosmetykach kończąc. Jeszcze dla siebie parę rzeczy do szpitala :)

      Usuń