Mloda Mamma

Mloda Mamma

wtorek, 23 grudnia 2014

Mam rękę i nie zawaham się jej użyć

Zbieram się, zbieram i zebrać nie mogę. A właściwie to chęci są ale brak czasu dopadł i mnie.
I nie chodzi tu o przedświąteczny brak czasu a ogólnie. Malutka moja lubi jak się nią zajmuje i kiedy chcę coś zrobić to od razu się budzi a że najwięcej śpi w nocy to i ja wtedy korzystam ze snu, który jest ważniejszy niż jakiś porządek czy wpis na blogu :)

Lenka moja kochana ma już miesiąc i 8 dni <3
Miło patrzeć jak się taki maluszek rozwija. Odkryła ostatnio rączki, że może nimi bić mamę bądź tatę - choć robi to pewnie przypadkowo i nieświadomie. Ale wyciąga łapkę czasami do misia. Już patrzy się tymi słodkimi oczętami coraz dłużej w jedno miejsce ( uwielbia telewizor ale niedobra mama zawsze ja przekręca żeby nie oglądała ). Co do spojrzenia ... kocham je nad życie i jestem w nim zakochana kiedy ssie cycusia i patrzy na mnie... wtedy się rozpływam i zapominam o bolących rękach, plecach czy tyłku :) który swoją drogą boli mnie od szpitala :( .. Również powalają mnie miny jakie robi kiedy śpi  lub zasypia <3
Również cieszy się kiedy do niej się dużo mówi, zaczyna machać nóżkami  oraz rączusiami i po swojemu wydaje jakieś dzwięki ale ta szczera radość...... No miód dla oczu i uszu <3
Są też ciężkie chwile kiedy jest najedzona, ma suchą pieluszkę a płacze .. Tak źle tak niedobrze i już nie wiadomo jak ją nosić i co jej robić.. Zagadywanie nie, kołysanki nie, masowanie brzuszka nie, chodzenie na rękach nie, leżenie nie .. możliwe że to kolki więc kupiłam jej mleczko takie specjalne które podaję co 2-3 karmienie zwykłym mlekiem bo niestety muszę dokarmiać.
Wspomagam się femaltikerem i laktatorem . Czasami mi leci więc nie jest z pokarmem tak bardzo źle. No ale nie starcza niuni żeby miała pojedzony brzuszek :( cenna jest każda kropla więc cieszę się kiedy ssie i słyszę jak połyka <3 . Takie rzeczy zwykłe a jaka radość dla serca <3 Naprawdę dziecko zmienia wiele w życiu i przewraca je do góry nogami <3 

Korzystając z okazji bo mogę już nie mieć czasu ^^ .... dla Was kochane dużo zdrówka, szczęścia i pomyślności z okazji Świąt Bożego Narodzenia !


 

1 komentarz: