Mloda Mamma

Mloda Mamma

czwartek, 17 kwietnia 2014

pytanie do was+foto .. oraz 6 godzin czekania ale dzieki temu odwiedziłam lumpeks :D

Wczoraj byłam na pobieraniu krwi znowu w nowym miejscu. Oczywiście nie obyło się bez przygód bo pod ośrodkiem przypomniałam sobie że nie wzięłam moczu do badania . Przeraziłam się kiedy zobaczyłam dwie młode dziewczyny pobierające krew - czyli dla mnie mało doświadczone więc już miałam wielkie przerażenie w oczach. Ale nie było tak źle jak myślałam że będzie :) później zeszłam z mamą do poradni K bo szła się zapisać na wizytę a ja się zastanawiałam czy czasem nie zmienić swojej lekarki która jak pisałam wcześniej nie przypadła mi do gustu.
Po pobieraniu pojechałyśmy do Katowic do lekarza endokrynologa. Było koło godziny 8 a pani nam powiedziała że mamy wizytę dopiero na 14:00 i 14:10 ... no więc padło pytanie - " co robimy z tak miło rozpoczętym porankiem?" :D .. ponieważ było zimno znalazłyśmy fajny duży lumpeks .. tam spędziłyśmy z 3 godziny i naprawdę mają piękne ciuchy ale za jedną bluzkę płaciło się od 8-17 zł . Kupiłam dwie pary spodni za 33zł w sumie. Ale jedną mam większą także jak mi urośnie trochę brzuch i nie tylko będą idealne :D oczywiście było pełno maciupeńkich przesłodkich rzeczy na małe dzieciątka <3 <3 <3 pół godziny się nimi zachwycałyśmy. A co sądzicie o kupowaniu ciuszków dla małych dzieci w lumpeksie ?? Później pojechałyśmy do centrum handlowego i tam wstąpiłyśmy do Rossmana gdzie zakupiłam oliwkę w żelu firmy Bielenda i płyn do higieny intymnej z firmy Lirene " Będę Mamą" . Oliwka skusiła mnie tym, że ma w składzie oliwe z oliwek, olej z migdałów, witaminę E oraz D-panthenol. Od wielu osób słyszałam że smarowanie piersi brzuszka i boczków oliwką jest lepsze niż te wszystkie balsamy na rozstępy. Więc jestem ciekawa czego wy używałyście/używacie i co polecacie ??

Z tego wszystkiego zapomniałam dodać, że trochę krócej czekałyśmy u lekarza i nam się udało wcześniej wskoczyć do gabinetu oraz pani doktor powiedziała, że wyniki mam dobre co mnie ogromnie ucieszyło ale profilaktycznie zwiększyła mi dawkę leków które mam brać na przemian :) czyli póki co same dobre wieści :) . Czekam na Wasze komentarze moje kochane :) i dziękuję za odwiedziny .

5 komentarzy:

  1. tak. kupowałam i będę kupować ciuchy w lumpeksie ;-)
    to ładnie się naczekalas;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. a do smarowania u mnie była zwykła oliwka dla dzieci ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko , że osobiście obawiam się tego, że to nie zadziała bo ogólnie mam tendencje do rozstępów :(

      Usuń
  3. ciekawy post:) jestem nowym obserwatorem:) zapraszam również do mnie: http://wswiecieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią dodam do obserwowanych ale nie bardzo widze taka opcje :(

      Usuń