Mloda Mamma

Mloda Mamma

niedziela, 13 kwietnia 2014

kolejne USG czyli zdjęcie, bicie serduszka i o niebo lepsza wizyta u ginekologa :)

Witajcie.
Po ostatniej mojej niezbyt miło wspomnianej wizycie u ginekologa na NFZ poszłam do prywatnego gdzie już byłam pierwszy raz. Tym razem zapłaciłam 100zł. I jest kolosalna różnica. W traktowaniu, podejściu do pacjentki i .. widok maluszka na USG. Byłam tym razem z siostrą, która weszła ze mną bo chciała go zobaczyć :)
I to było cudowne USG .. maluszek ruszał rączkami a my cieszyłyśmy się z tego jak głupie :) fasolka zaczyna przypominać już dzieciątko i nie mogę się doczekać kolejnego USG. Za dwa tygodnie mam prenatalne więc zobaczę go jeszcze dokładniej - mam nadzieję że dostanę zdjęcie do domu i że mój J pójdzie ze mną. Jest to gdzieś w Katowicach więc znając mnie to się zgubię 1000 razy i w końcu do kliniki nie dotrę :D póki co wszystko przebiega prawidłowo jak stwierdził lekarz i czekają mnie tylko badania krwi. Jedno już za mną bo w tym tygodniu wizyta u pani Endokrynolog która ostatnio przyjęła mnie bez kolejki :) oczywiście pobierania nie wspominam miło bo babeczka bardzo niedelikatna jeszcze ruszała mi tą igłą w żyle .. mam nadzieje że nie będę musiała już jeździć do Katowic na pobieranie. Ale to wszystko dla maluszka i porównując z porodem to pikuś więc się nie przejmuję i zaciskam tylko zęby. A poniżej moje 9 tygodniowe szczęście z bijącym serduszkiem <3 .


8 komentarzy:

  1. byłaś u Rokickiego?
    a badania masz w Angeliusie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak u R :) a badania w Centrum Medycznym FEMINA . tam mnie skierowała lekarka z przychodni. niby jest ono darmowe ale nie wiem...

      Usuń
    2. aha, ja byłam prywatnie u Jackiewicza w Sosnowcu ( 150zł wizyta- w cenie masz nagranie badania na płytkę..)
      Mi 1 prenatalne wyszły złe i miałam od niego skierowanie do Angeliusa i tam miałam dwa darmowe badania na super nowoczesnym sprzęcie... Jak masz skierowanie, to możesz iść też do Angeliusa. ;)to jest prywatna, super droga kilnika, ale ze skierowaniem masz za darmo , no mają podpisane z NFZ.

      Usuń
  2. no ja mam skierowanie konkretnie tam do tej kliniki więc raczej nie mogę wybrać innej ale skoro darmowe a wyczytałam że mają nowy sprzęt to nie powinno być takie złe i myślę że też będzie możliwość nagrania na płytkę. Mam nadzieję że badania wyjdą dobre chociaż wyszły Ci złe a Antałek chyba zdrowy ? Czyli niepotrzebnie cie nastraszyli czy faktycznie coś było nie tak ?

    OdpowiedzUsuń
  3. 9 tydzień... to rzeczywiście sam początek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale z tygodnia na tydzień mam nadzieję, że będzie ich ładnie przybywać :) tzn tygodni bo kilogramów za wiele bym nie chciała chociaż lekarka powiedziała że na pewno dobiję do 100 kg :)

      Usuń
  4. Kontrola u endykrynologa to ważna sprawa w ciąży jak się ma niedoczynność. Znam temat z autopsji :) Ale wszystko bez komplikacji tylko dawkę leków lekarz dostosowywał w zależności od potrzeb dziecka, a teraz mój kochany maluch ma już prawie 2,5 roku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem :) dlatego wizyte mam 2.06 i kolejna pewnie w lipcu :) narazie mam zmienna dawke 75/100 ale mam nadzieje ze wszystko bedzie w porzadku. a maluszek nie ma problemow z tarczyca ?

      Usuń