Mloda Mamma

Mloda Mamma

niedziela, 30 marca 2014

świeżo upieczona mama

Witajcie kochani.
Po namowach naszej koleżanki panna0ceanna postanowiłam założyć bloga . Zawsze zastanawiałam się czy jest to dobry pomysł tak pisać o wszystkim żeby to każdy czytał . Nigdy nie miałam bloga więc nie do końca wiem jak to wszystko działa ale z czasem mam nadzieję, że uda mi się to wszystko opanować. Blog jest na pewno miłą pamiątką i miejscem gdzie można się doradzić i podpatrzeć jak inne mamy sobie radzą. W końcu pierwsza ciąża więc wszystko jest takie nieznane i przerażające. Chociaż czekam na moją fasolkę i trochę to jeszcze zajmie bo to dopiero początki to już muszę przeglądać blogi innych żeby wczuwać się w rolę i zobaczyć co czeka mnie za parę miesięcy. Może napiszę jeszcze parę słów o sobie chociaż podejrzewam że jest tu gdzieś taka zakładka odpowiednia do takich rzeczy :). Mam na imię Sabina i od zawsze marzyłam o dzidziusiu. W tym roku całkiem niedawno stuknęło mi 26 lat więc to chyba idealna pora na maleństwo. Nie za wcześnie i nie za późno. Pracuję w sklepie i mieszkam w Dąbrowie Górniczej. To chyba tyle na początek. Teraz mykam zrobić sobie śniadanko bo muszę wziąć witaminki żeby maluszek zdrowo sobie rosnął.



8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że założyłaś bloga.;)
    To super pamiątka i możliwość poznania innych mam ;)

    usuń weryfikację obrazkową w komentarzach, bo to upierdliwe ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULUJĘ MALEŃSTWA! :)

    Pisanie bloga to super sprawa. Zresztą za chwilę sama się przekonasz jak pewne rzeczy zaczną umykać z pamięci, a będą tutaj :)
    Ja o tylu sprawach już dawno bym zapomniała, a tak wszystko jest spisane :)

    Mi na początku strasznie dużo czasu zajęło zrozumienie tego wszystkiego. Opcji, ustawień itp. :) kosmos jakiś :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro jadę na USG więc się wszystko okaże jak maleństwo się miewa :) i w końcu usłyszę bicie jego serduszka :) póki co męczę panna0ceanna jeżeli chodzi o opcje :) także miło że są pomocni i cierpliwi ludzie :)

      Usuń
    2. Jak by co też chętnie służę pomocą :)
      Skoro już tyle opanowałam to chętnie się tą wiedzą podzielę :)

      Usuń
    3. Widzę, że nawet wstępnie grafika wstępnie nawiązuje do PannyOceanny :)
      Pisz, pisz to pomaga, wspiera, rozwiewa wątpliwości.

      Usuń
    4. grafika ? widzę że ma zupełnie innego bloga także nie wiem mi się spodobało to co mam :D podejrzewam że jak pójdę na L4 to będę mieć duuużo czasu na blogowanie i nie powiem zaczęło mi się to podobać :) podglądać co słychać u innych mam i jak sobie radzą z dzieciątkami :) w końcu na wszystko trzeba się przygotować bo to pierwsze maleństwo :)

      Usuń
  3. Będziesz miała piękne wspomnienia dzięki blogowi ;)
    A ja chętnie poczytam i przypomnę sobie te uczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) rozkręcę się na pewno troszkę później bo teraz z czasem różnie bywa a i do pracy trzeba chodzić . Czasami nie mam sił nawet włączać laptopa także na pewno nadrobię blog na L4 i po urodzeniu fasolki <3 ja z chęcia poczytam również Twojego bloga :)

      Usuń